de Avondturen van Dag 3

1 februari 2023 - Barcelona, Spanje

Om 08:00 ging Johnny met meester Jamie naar de supermark om ontbijt te halen. toen ze terug waren hadden we gegeten. en we gingen de kamer opruimen. We gingen onze tassen bij de receptie neer leggen dat we niet de hele dag met zware tassen moesten lopen.

We liepen naar een berg met een kabelbaan die heel mooi uitzicht had over de stad we hadden daar na even vrije tijd aan het strand waar een duif in Sem's haar had gepoept daarna gingen we met een bus naar park Guell waar we een opdracht kregen de opdracht ging over dat park. Het park was ontworpen door Gaudi. we warren daar 1 uur en toen gingen we naar het hostel onze tassen ophalen het hostel deed moelijk omdat we de kamer niet goed achter gelaten hadden ofzo.

We hadden een beetje haast om de vlucht te halen. we hadden op vliegveld tijd om bij de burgerking nog eten te halen en toen gingen we rennen naar de gate we hadden de vlucht net gehaald de vlucht had veel turbelentie maar we zijn veilig geland in nederland.  Ik raad deze reis ook aan andere mensen aan. En wet ik het leukst vond was de fiets tocht. We hebben ook veel geleerd over de geschiedenis van Barcelona