De Avondturen van Dag 2

31 januari 2023 - Barcelona, Spanje

Om 08:00 ging Johnny met meester Jamie naar de supermark om ontbijt te halen. toen ze terug waren hadden we gegeten. om 10:00 gingen we fietsen we kwamen langs veel pleinen we kwamen bij een soort park waar een man met kokos stond. de man bood de hele tijd kokos aan en een paar leerlingen namen dat aan toen pas zij hij dat je er moest voor betalen. We hebben veel dingen gezien en de reisgids heeft ons veel over de geschiedenis van barcalona geleerd. rond 13:00 waren we klaar met fietsen. toen hadden we vrije tijd en een grote groep ging eten bij de mac.

Na de vrije tijd gingen we naar de segrada familia. Daar hadden audio tour de man die de tour gaf sprak heel snel. het was een heel mooi en hoog gebouw. We kregen een ipad en daar hadden we een quiz. De man vertelde dat de segrada familia ontworpen is door gaudi. De kerk is gebaseerd op een bos.

We gingen terug na hostel om op te frissen en daarna gingen we eten bij een al you can eat restaurant frescco eten het eten was lekker maar niet alles want sommige dingen waren koud. na het eten kregen we vrije tijd tot 23:00, we zijn toen snacks gaan halen bij een avond winkel